Bawimy się, programując w Scratchu

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry.

Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem

·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®

·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek

·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.® Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna.

Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Więcej informacji
EAN 9788301196462
Autor Sweigart Al
Rok Wydania 2017
PrzedmiotNauczania Informatyka
Ilość stron 262
Format 165 x 235
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN