Wydawnictwa

Nowy serwis www - krótka instrukcja

24 listopada 2011

Miło nam zaprezentować jeszcze testową wersję nowego serwisu www do obsługi zamówień internetowych EDU-KSIĄŻKA.

Serwis zaprojektowany jest tak, by obsługa była prosta i intuicyjna.
Wyszukiwanie towaru następuje po wpisaniu w okienko części tytułu lub numeru ISBN, dopuszczalne jest także wpisanie części numeru ISBN (prefix) wtedy wynik zwróci publikacje wydawnictwa wykorzystujące dany prefix.

Wynik wyszukiwania umożliwia dodanie do koszyka bezpośrednio z tego poziomu, po wejściu w szczegóły tytułu oprócz dodania do koszyka możemy do pozycji dodać własną uwagę np. "proszę o sprowadzenie" itp. Możliwe jest również dodawanie uwag do całości zamówienia w późniejszym etapie składania zamówienia.

System ma wbudowany mechanizm importu pozycji zamówienia z pliku XLS narzędzie znajdziemy po wejściu do koszyka w lewym górnym rogu. Trzeba przygotować sobie plik o strukturze:
Kolumna A - ISBN | Kolumna B - Ilość | Kolumna C - Opis/Tytuł (opcjonalnie) | W kolumnie D możemy umieścić komentarz do konkretnej pozycji (np. informacja o promocji w jakiej bierzemy udział). 
Konieczne jest, aby ARKUSZ pliku nosił nazwę "Arkusz1" a kolumny posiadały nagłówki gdyż import rozpoczyna się od 2 wiersza. 
wskażemy położenie pliku na własnym komputerze i klikniemy "Import z pliku XLS" system zaimportuje zawarte w pliku pozycje wraz z ilościami. Jeśli w systemie dla danego tytułu numer ISBN jest odmienny niż w zaimportowanym pliku system wyświetli listę tych indeksów jako "nie znalezione" wtedy należy odszukać tytuł za pomocą wyszukiwarki wykorzystując słowa kluczowe.

Pozycje w koszyku możemy dowolnie modyfikować, gdy chcemy zamówić jego zawartość klikamy przycisk "Do kasy" w prawym dolnym rogu strony (należy zaakceptować regulamin).
Następnie ustawiamy właściwy adres dostawy, sposób dostawy (kurier lub odbiór własny) i sposób zapłaty, Uwaga! Tutaj, bez względu na zaznaczoną opcję, pierwszeństwo mają ustalenia zawarte w umowie handlowej i w indywidualnych ustaleniach pomiędzy Państwem a naszymi oddziałami.
U dołu strony możemy dodać własny komentarz do całości zamówienia i klikając "Kliknij by potwierdzić" wysyłamy zamówienie.

Gdy otrzymacie Państwo maila z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia do systemu rozpoczyna się proces realizacji, którego status można śledzić w zakładce "Moje konto/zamówienia klienta" tam też, mamy wgląd jakie tytuły do zamówienia nam wystawiono a także możemy wysłać wniosek o anulowanie pozycji zamówienia. Gdy zostanie Państwu wystawiony dokument wydania na podstawie zamówienia również otrzymacie maila z potwierdzeniem.

Pełną instrukcję opublikujemy gdy wdrożymy wszystkie planowane funkcjonalności. Jeśli w traksie korzystania natrafią Państwo na trudności techniczne proszę o wybaczenie, gdyż "pracujemy na żywym organiźmie".

Pytania w sprawach technicznych proszę kierować na adres administrator@eduksiazka.pl 
w sprawach handlowych na handlowy@eduksiazka.pl

Życzę udanych transakcji a sobie zadowolenia klienta, Pozdrawiam Admin